בעידן הדיגיטלי בו אנחנו חיים, מדיה חברתית יכולה להיות כלי רב עוצמה לגיוס כספים לצדקה. זו ההזדמנות שלך לשמוע ממני, , בלוגר/ית המתמחה בגיוס כספים ומדריך/ת ארגונים, כיצד לנצל את הכוח של המדיה החברתית למען הצדקה.
אם אתה מחפש דרך חדשנית לגייס כסף לצדקה, Twitter יכול להיות המקום המושלם. בפוסט הבלוג הבא, אני אסביר איך להשתמש בפלטפורמה הזו לגיוס כסף לצדקה.
אין דבר שמכה את הלב יותר מתמונה של מישהו בצרה. אנחנו, כמנהלים של ארגונים לצדקה, מבינים את השפעת התמונות בגיוס המונים לצדקה במדיה החברתית. אני אשתף אתכם בחוויותיי.
בתוך עשרות, מאות או אולי אפילו אלפי קמפיינים שמתנהלים במקביל לך, איך אתה מבטיח שהקמפיין שלך יוביל את הדרך ויגיע לכמה שיותר אנשים? התשובה: דרך קמפיין וויראלי. העוצמה של קמפיין וויראלי היא לא רק במספר האנשים שהוא מגיע אליהם, אלא גם באיכות הקהל שהוא מגיע אליו - אנשים שמעוניינים בנושא שלך, מתחברים לו ורוצים להיות חלק מהשינוי שאתה מנסה ליצור.
במאמר זה, אנו מפרטים את השלבים שצריך לעבור כדי להשתמש ב-Facebook באופן מקצועי ויעיל לגיוס תרומות. נלמד אתכם איך להגיע לקהל הרחב, להגביר את הנראות שלכם ולמנף את הכוח של הרשת החברתית הגדולה בעולם.