הכינה של דף התרומה שלך

הכינה של דף התרומה שלך

אז, אתה מתכנן מערכת גיוס תרומות משלך? זהו מטרה מרשימה! המאמר הבא מפרט את הצעדים שהם עלולים לעזור לך להשיג את המטרה שלך.

הכר את הקהל שלך

פנייתך לקהל הנכון היא חלק בלתי נפרד מהצלחת כל מערכת גיוס תרומות. יש לזכור תמיד שאנשים שונים מתרומים מסיבות שונות. המילה החשובה כאן היא 'שונה'. לכל אחד מאיתנו יש סיבות משלנו לתרום, וזהו הדבר שעליך לשקול כאשר אתה מתכנן את דף התרומה שלך. האם אתה יודע מה מניע את האנשים שאתה מנסה לשכנע לתרום? האם סיפור המוסד שלך מספיק מרגש כדי להביא אותם לפעולה? שאלות אלה הן מרכז ההתחלה שלך.

תכנן את המסר שלך

ברגע שאתה מבין מה מניע את האנשים שאתה מנסה לשכנע לתרום, אתה יכול לתכנן את המסר שלך בהתאם. המסר שלך הוא הכלי שבו אתה משתמש כדי להתחבר עם האנשים שאתה מנסה להשיג. באופן אידיאלי, המסר שלך צריך להגיע ישירות ללב של התורמים הפוטנציאליים שלך. זה צריך להגיד להם בדיוק מה אתה נמצא למען, מה אתה מנסה להשיג וכיצד התרומה שלהם תעזור לך להשיג את המטרה שלך.

בנה את דף התרומה שלך

כאשר אתה בונה את דף התרומה שלך, יש לך שתי מטרות עיקריות: לשכנע את האנשים לתרום, ולוודא שהתרומה שלהם היא פשוטה וקלה ככל האפשר. מרחק בין המחשבה 'אני רוצה לתרום' למחשבה 'אם זה יהיה קשה אז אני לא אעשה את זה' הוא קטן מאוד. כדי לוודא שאתה מנצל את הזמן שלך באופן מרבי, יש לוודא שהתהליך שלך לתרומה הוא קל ופשוט. המילה המפתח כאן היא 'פשוט'. על כך ברגע.

קלות השימוש

אחד הדברים שהכי מתסכלים את התורמים הפוטנציאליים שלך הוא דף תרומה שהוא סבוך, מבלבל או קשה להשתמש. אתה יכול להיות בטוח שאם התהליך שלך לתרומה הוא קשה, האנשים פשוט לא יתרמו. ההמלצה שלי? קח את זמנך ותכנן את דף התרומה שלך באופן מרשים. הקדש זמן להיות בטוח שהתהליך שלך לתרומה הוא פשוט, קל ואינטואיטיבי.



מאמץ התרומה

אחד הדברים החשובים ביותר בדף התרומה שלך הוא לוודא שהאנשים מרגישים שהתרומה שלהם משמעותית. אנשים רוצים לדעת שהתרומה שלהם מביאה לשינוי, ואם אתה מצליח להראות להם את זה, אתה כבר בדרך להצלחה. הצעד האחרון שלך הוא לספר להם כיצד התרומה שלהם תשנה את העולם. זה יכול להיות משהו גדול כמו 'תרומתך תעזור לנו להפוך את העולם למקום טוב יותר' או משהו קטן יותר כמו 'תרומתך תעזור לנו לממן מענק לילד במצוקה'.

סיכום

ההכנה של דף התרומה שלך היא תהליך שדורש הרבה תכנון, אבל זה שווה את המאמץ. אם אתה מצליח להכין דף תרומה שהוא מדהים, קל לשימוש, מזמין ומרגיש כאילו התרומה שלך משנה את העולם, אתה בדרך להצלחה. אז קח את הזמן, תכנן, וקדיש את המאמץ הדרוש כדי להכין את הדף המושלם. בסופו של דבר, יהיה לך דף תרומה שאתה גאה להציג, והתורמים שלך ירגישו שמשמעות התרום שלהם משנה את העולם.

בפוסט זה, אנו מקדישים זמן להסביר כיצד להכין באופן מרשים את דף התרומה שלך. אנו נכניס המון מידע שימושי, יחד עם כמה סיפורים משעשעים שיהפכו את התהליך למהנה ולמהנה.