החשיבות של הסיפור שלך
כל ארגון או פרויקט יש לו סיפור לספר. זה הדבר הראשון שאני אומר ללקוחות שלי: 'הסיפור שלך הוא הכל'. כשאתם מספרים סיפור מרתק ומרגש, אתם מעניקים לאנשים סיבה להיות מחויבים לסיבה שלכם. אני זוכר את הפעם האחרונה שגייסתי תרומות באינטרנט לארגון שמטרתו לעזור לילדים במצוקה. הסיפור שלהם התרגש, והתוצאות היו מדהימות.השימוש במדיה החברתית
אני לא יכול להדגיש מספיק את החשיבות של השימוש במדיה החברתית לגייס תרומות באינטרנט. זה אחד מהכלים החזקים ביותר שיש לנו היום, ואתם יכולים להשיג תוצאות מדהימות. אני תמיד ממליץ להשתמש בפלטפורמות כמו Facebook, Twitter, Instagram ועוד. הפעם שאני זוכר במיוחד היא כאשר גייסתי תרומות לארגון של חתולים בהצלה. אנחנו השתמשנו ב-Instagram והצלחנו למכור קלנדרים של החתולים, מה שהכניס המון כסף לארגון.גיוס תרומות מתוך הארגון שלך
זה יכול להרגיש מוזר בהתחלה, אבל אחד מהמקומות הטובים ביותר לגייס תרומות הוא מתוך הארגון שלכם. אני אוהב להגיד 'אנשים לא יתרמו אם לא תבקשו'. זה נכון לגמרי. אני זוכר את הפעם שהצגתי את זה לארגון שלי, והם היו מופתעים לראות כמה אנשים בארגון היו מוכנים לתרום.השימוש בפלטפורמות גיוס תרומות באינטרנט
פלטפורמות גיוס תרומות באינטרנט הן כלי נהדר להגיע לאנשים מחוץ לרשת המדיה החברתית שלכם. אני אישית ממליץ על פלטפורמות כמו GoFundMe, Kickstarter, Indiegogo ועוד. אלה פלטפורמות שהציבו אותי במקום הראשון ברשימת התרומות בעבר.איך להפוך את התורמים לשגרירים
התורמים שלכם הם יותר מתורמים - הם יכולים להפוך לשגרירים של המטרה שלכם. דאגו להרגיש אותם מעורבים, לשתף אותם בחדשות ולהזמינם לאירועים. הם ישמחו לשתף את המסר שלכם ולהזמין אחרים לתרום.החשיבות של שקיפות
אנשים רוצים לדעת לאן הכסף שלהם הולך. הם רוצים לראות שזה הולך למקום טוב. אני ממליץ להיות שקוף ככל הניתן, לספר את הסיפור שלכם ולהראות את ההשפעה שהתרומות מביאות. זה יעזור להגביר את האמון של התורמים בארגון שלכם ולהגביר את הסיכוי שהם יתרמו שוב בעתיד.תהליך התרומה צריך להיות קל
אחד מהדברים שאני שומע הכי הרבה מתורמים הוא שהם רוצים שהתהליך יהיה קל. אני ממליץ להשתמש בפלטפורמות שמאפשרות לאנשים לתרום בקלות, להגדיר תרומה חוזרת ונשנית, ולקבל אישור מיידי שהתרומה התקבלה. זה יכול להיות ההבדל בין תרומה לבין לחיצה לדף הבית.במדריך זה, אני מציג את השיטות החשובות ביותר לגייס תרומות באינטרנט. נדון בנושאים כמו חשיבות הסיפור, השימוש במדיה החברתית, גיוס תרומות מתוך הארגון שלכם, השימוש בפלטפורמות גיוס תרומות באינטרנט ועוד.