חמש דרכים לעשות קמפיין גיוס מדהים

חמש דרכים לעשות קמפיין גיוס מדהים

בתוך המאמר הזה, אני אשתף אתכם בחמש הטיפים הכי חשובים שלי לקמפיין גיוס מדהים. כן, אני מדבר על קמפיינים שמשאירים את התורמים בהלם מהיעילות והמקצועיות שלהם.

1. יצירת תוכנית גיוס מקיפה

חשוב להתחיל עם תוכנית מקיפה שמגדירה את המטרות, התרחישים והאסטרטגיות של הקמפיין. זה נשמע כמו משימה מאתגרת, אבל אני מבטיח לכם - זה לא. פשוט צריך להתחיל עם השאלה 'מה אנחנו רוצים להשיג?' ולהמשיך משם. אחרי שיש לכם תוכנית, זה הזמן להתחיל לדבר עם התורמים. אף אחד לא אוהב לתרום למשהו שהוא לא מבין, אז תוודאו שאתם מסבירים במהלך השיחה מה המטרות שלכם.

2. בניית קשר אישי

הדרך הכי יעילה לגייס כסף היא לבנות קשר אישי עם התורמים. אם אתם מצליחים להפוך את התרומה לחוויה אישית ומשמעותית, התורמים ירגישו שהם חלק ממשהו גדול. אני ממליץ להקדיש זמן להכיר את התורמים שלכם - לשאול אותם מה הם אוהבים, מה הם שונאים, מה הם חולמים. אני מבטיח לכם, זה משתלם!

3. ניצול המדיה החברתית

אני לא צריך להגיד לכם שהמדיה החברתית היא כלי חשוב בקמפיינים. אבל מה שאני רוצה להזכיר לכם, זה שזה לא משנה כמה עוקבים יש לכם - אם אתם לא מנצלים את העוצמה שלהם. אז איך אתם עושים את זה? פשוט! בנו קהל מחויב, שתפו סיפורים מרגשים, והכי חשוב - תוודאו שאתם משאירים מקום לתורמים לשתף.

4. הקפדה על שקיפות

אני יודע שזה נשמע מובן מאליו, אבל אתם תדהימו כמה ארגונים שוכחים את זה: התורמים רוצים לדעת לאן הכסף שלהם הולך. אני ממליץ לעשות את זה באופן שקוף וברור - תציגו את התקציב, תדווחו על ההתקדמות, ואם יש לכם דילמות - שתפו אותן. התורמים יעריכו את השקיפות שלכם.



5. חיזוק המעורבות של התורמים

אחרי שהתורמים נתנו את הכסף שלהם, העבודה שלכם רק מתחילה. עכשיו המשימה שלכם היא לשמור על התורמים מעורבים ומחוברים. אני ממליץ לשלוח להם עדכונים תדירים, להזמין אותם לאירועים, ואפילו להקים קבוצת תמיכה בפייסבוק. אני מבטיח לכם, זה ישאיר את התורמים שלכם מרוצים ומחוברים.

לא משנה אם אתם מנהלים ארגון גדול או קטן, הטיפים שאני יושב לכתוב עכשיו הם מה שיכול להביא אתכם לשלב הבא. אז קחו רשימת, והתחילו לרשום!